donderdag 5 september 2013

Favorieten tijdschrift!


HITKRANT, voor de meeste misschien wel bekend? Ik lees het niet elke week, maar wel af en toe. En het is dan denk ik ook wel mijn favo tijdschrift. Er staan altijd super leuke nieuwtjes in over sterren en zo. Dus dat vind ik wel leuk, en vooral als HITKRANT dan in het teken staat van Justin Bieber. Dan koop ik het vaak. Volgens mij is de prijs 1,99 en als er een dubbele HITKRANT is dan ietsjes duurder. Maar zo'n leuk tijdschrift voor maar 2 euro vind ik niet duur! Ik heb best wel wat hitkrantjes liggen thuis, haha. Maar bij de bieb zag ik een keer een stuk of 9 hitkrantjes liggen voor 0,90, dus kocht ik die. Dat is toch een super deal! Het waren dan wel wat oudere versies maar ik vond het toch nog super leuk om te lezen! Bedankt voor het lezen, doei doei!

Geen opmerkingen: