zaterdag 29 maart 2014

#Update :)



Hoi iedereen, vandaag heb ik een update artikel voor jullie, want het is al best wel lang geleden, dat ik geblogd heb voor jullie! Sorry daar voor, maar ik had het best wel druk!

Ten eerste wil ik zeggen, dat ik woensdag jarig was, en ik een nieuwe camera heb gekregen yay! Een Canon Ixus 135. En ik ben er echt heel blij mee, hij is klein en compact, hij stelt vanzelf scherp. En ja ik vind hem heel erg fijn, en hopelijk kan ik hier mooiere video's mee maken, dan met mijn JVC. Nou ja, eigenlijk is ie van m'n ouders!

Verder ga ik in mei naar Griekenland, en daar heb ik echt super veel zin in! Laat maar weten, of ik daar moet vloggen ja of nee. Ik ga naar het eiland Kos. Ik ben daar vorig jaar ook geweest, en ik vind het daar echt heel mooi! En ik hoop dat ik daar internet heb, dat zou ook wel fijn zijn!

Verder ga ik proberen morgen of volgende week een review online te zetten, want dat is al best wel lang geleden. En zoals ik al zei, vind ik reviewen nog steeds heel leuk! Maar het probleem is, het kost gewoon best wel veel tijd. Dus vandaar.

En vandaag was het ook echt super lekker weer, ik heb heerlijk buiten gezeten! De zon maakt me blij, love it!

Ik hoop dat jullie dit  update artikeltje leuk vonden, bedankt voor het lezen, bye!

Geen opmerkingen: