zondag 2 maart 2014

Ik wil een Q&A gaan doen!



Hoi iedereen. Voor de mensen die mij op You-Tube volgen, ik wil een Q&A gaan doen, en ik wilde jullie vragen of jullie vragen achter zouden willen laten.
Dat kan hier, of op You-Tube. Het mag van alles zijn. Niet te rare vragen, alsjeblieft. Maar inprincipe mag je van alles vragen. Ik heb niet een speciaal onderwerp ofzo.  Ik kies er dan een paar uit! Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden, en vergeet je niet te abboneren op mijn You-Tube kanaal. Dit was mijn vorige video trouwens, die ben ik vergeten op mijn blog te zetten sorry:


Let niet op mijn gezicht alsjeblieft bij de ''begin foto'' weet iemand hoe je zelf een miniatuur moet maken voor You-Tube? Let me know please! Thanks for reading and watching! Bye.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoe ben je begonnen met bloggen?

Anoniem zei

Wil je een keer een diy maken?