zaterdag 8 maart 2014

Mijn 2 favoriete quotes!



Hoi, vandaag laat ik jullie mijn favorieten quotes zien! Ik heb 2 favoriete quotes, en ik wilde die toch heel graag aan jullie laten zien! Omdat ik ze heel belangrijk vind! Dus ja, let's begin!


De eerste quote is met de tekst: believe in yourself. En dat vind ik zo'n mooie quote met weinig tekst en veel betekenis. Want geloof in je zelf mensen! Als je echt denkt dat je iets kunt, kun je het ook! Maar dan moet je er ook echt voor gaan, en dan zal het je vast lukken! Ook gewoon de tekst: ''believe'' vind ik al heel mooi!


De laatste quote is met de tekst: always be yourself. En dat is zo belangrijk, mensen! Om altijd je zelf te zijn! En ik doe dat ook niet altijd. Dan gedraag je je bijvoorbeeld zo bij die mensen en zo bij die mensen. Maar dat is normaal, want niet met iedereen heb je de zelfde click toch? Maar wat ik eigenlijk bedoel ga niet expres heel anders doen, zodat andere mensen jou leuker gaan vinden. Want uiteindelijk word je daar helemaal niet gelukkig van. En bij je zelf zijn hoort niet alleen gedrag natuurlijk, maar ook welke kleding je draagt en wat je leuk vind. Draag wat jij leuk vind, en niet wat andere leuk vinden! Als jij van hele gekke kleren houdt, draag ze! Ik snap dat dat best lastig is, maar jij bent het wel. En je bent bijvoorbeeld fan van iemand. Bijvoorbeeld van Justin Bieber net zoals ik, als jij het leuk vind luister gewoon naar zijn muziek en luister niet wat anderen er van vinden. Want veel mensen hebben natuurlijk kritiek op Justin Bieber. Maar guys, I don't care. Mij intresseerd het echt helemaal niks wat andere vinden, ik vind hem geweldig, dus ik blijf een belieber! En zo moet jij dat ook doen! Of je wil bijvoorbeeld beginnen met You-Tube of bloggen, doe het als jij het leuk vind en laat je niet tegen houden door anderen! Always be yourself!

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb gemaakt, waarom ik deze quotes zo mooi vind. En ik hoop dat je wat aan het advies hebt gehad! Heel erg bedankt voor het lezen, en tot snel doei!

Geen opmerkingen: