vrijdag 7 maart 2014

#update :)



 Hey guys! Vandaag heb ik weer een update voor jullie, en ik doe denk ik best regelmatig updates. Maar ik vind dat wel leuk en handig. Want jullie zijn tenslotte mijn lezers, en jullie moeten natuurlijk wel het een en ander weten!

Zoals jullie weten heb ik vakantie, maar jammer genoeg is de vakantie bijna voorbij want ik moet maandag weer naar school :(

Ik heb geprobeerd meer artikelen en video's te maken, en ik denk dat dat aardig gelukt is! Ik probeer ook steeds dingen te verbeteren, en ik hoop dat jullie dat ook zien! Ik heb bijvoorbeeld vandaag mijn lay-out veranderd! Want dat andere vond ik wel leuk, maar een beetje saai. En ik wist niet hoe je zelf al die lettertypes moest veranderen enzo, maar nu wel! Ik hoop dat jullie het mooier vinden! Met de opmaak van mijn artikelen ben ik ook nog een beetje mee aan het spelen. De grootte van de foto's is bij mij nog altijd een beetje een probleem. Ze komen er misschien iets te klein uit, ik kan ze wel groter maken dat het mooi met de tekst overloopt. Alleen dan gaat het allemaal tussen andere dingen instaan, dus dat moet ik nog een beetje uitzoeken! Als iemand daar ervaring mee heeft? Let me know!

Verder heb ik al veel leuke dingen gedaan in de vakantie! Ik ben naar Den-Bosch geweest, en ik ben daar naar lush geweest! En ik mocht iets van mijn moeder uitkiezen, en ik koos de sweetie pie shower jelly! Omdat ik er zo enthousiast over was! Ik heb hem ook in mijn favorieten video laten zien! En we zijn ook nog uiteten geweest in Den-Bosch. Vervolgens ben ik ook nog naar Oisterwijk geweest. Verder heb ik een avondje  carnaval gevierd met een vriendin! Dat was echt super gezellig. Ik ben 2 dagen geleden naar Breda geweest, en heb ik een twizzl op van ola, dat was zoooo lekker! En gisteren ben ik naar het textielmuseum geweest, daarna zijn we nog even de stad in geweest, en daarna hebben we heerlijk sushi gegeten! Dus ik heb tot nu toe een hele leuke vakantie gehad!

Ik hoop dat jij ook een fijne vakantie hebt gehad, of dat je nog een paar daagjes vakantie hebt, zoals ik! Heel erg bedankt voor het lezen, en vergeet me niet te volgen op social media! Doei!

Geen opmerkingen: