vrijdag 14 maart 2014

My life in pictures - maart 2014

Hoi iedereen, vandaag laat ik weer wat foto's aan jullie zien! Het is al een tijdje geleden. En volgensmij noemden ik het eigenlijk: ''foto artikel'' ofzo iets. Maar my life in pictures, vind ik toch wat leuker klinken! Ik heb weer een aantal leuke foto's en die wil ik graag aan jullie laten zien, en er iets bij vertellen!



Vorige week zaterdag ben ik naar Rotterdam geweest, en daarover heb ik ook een vlog gemaakt die morgen of vandaag online komt! Deze foto maakte mijn vader van mijn zusje en mij in de bijenkorf. We hadden onze haren daar laten krullen! Ik vond het resultaat erg mooi, en het bleef lang zitten!



Deze collage maakte ik, en zette ik op instagram! 2 foto's in de Bijenkorf. En eentje bij Hollister, het rook daar zo lekker. Echt goddelijk :)


 
 Hier was ik in Den-Bosch met de klas. We hadden 2 projectdagen en met een van die dagen gingen we naar Den-Bosch! Het was echt gezellig. En deze foto maakte ik met 4 vriendinnen. Ik vind hem erg leuk! En het was die dag ook nog is lekker weer!
 
 
 Dit was buiten met een vriendin, we waren bij het museum. En we hadden volgensmij eventjes pauze ofzo. Dat betekend: picture time haha! Er was ook nog eens gratis wifi, dus dat was ook leuk! Het museum vond ik wel leuk, maar niet super.
 
 

 Dit is een foto met een vriendin, die ik maakte op een bootje in de binnendieze. Ik vond het heel erg leuk om er te varen! En we hebben veel leuke foto's gemaakt!
 

 Deze foto maakte we met veel kinderen uit de klas, I love the sun yay!
 
 
Dit was op de 2de projectdag met een vriendin, we moesten ons verkleeden voor een opdracht. En tussendoor hebben we wat foto's gemaakt!
 
Dit was het artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Bedankt voor het lezen, and I see you next time bye!
 
 
 



3 opmerkingen:

Anoniem zei

superleuk stukje!

youngbutterfly zei

Dankjewel!

Anoniem zei

je doet dit echt heel leuk