dinsdag 8 april 2014

Twitter vs Instagram



Hoi iedereen, vandaag vertel ik jullie wat ik leuker vind: Twitter of Instagram!

Om te beginnen, sorry dat er de laatste tijd minder artikels zijn. Ik doe mijn best, maar het gaat niet altijd!


Twitter en Instagram, ik gebruik het allebei heel erg veel, en refresh continu. Vooral als ik bijvoorbeeld net een foto op instagram heb gezet, en dan steeds wil bijhouden hoeveel likes ik heb. Ik gebruik Twitter wel meer dan Instagram, ik plaats veel meer tweets, dan foto's op Instagram! Op instagram plaats ik 3 foto's in de week ofzo. Dus dat is niet echt heel veel. Ik vind dat Twitter ook veel meer functies heeft, en denk ik ook handiger is! Je kunt tweeten wat je hebt gedaan, foto's plaatsen, dmen met elkaar. Kortom ik ben gewoon Twitter verslaafd. Eerst echt heel erg, toen weer minder en nu weer. Dus ik kies Twitter!

Mijn Twitter: alinaschilthuiz
Instagram: alinaschilthuizen

Dit was mijn artikel, het was een best kort artikel, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden! En laat weten wat jij leuker vind! Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: