vrijdag 9 mei 2014

Video: haul met oa Zara, H&M en De Bijenkorf!



Hoi iedereen, vandaag heb ik weer een nieuwe video voor jullie. En deze video stond al een week geleden op mijn YouTube-Kanaal, sorry voor de vertraging. Maar ik was in Griekenland zoals ik al vertelde, en ik ben gister middag weer terug gekomen! En het was echt super leuk.
En waarschijnlijk komt daar nog een artikel (met foto's) over, en een video! Maar even over de video, het leek me wel leuk om een haul te doen, laat me weten of jullie dat ook leuk vinden! Ik moest gewoon wat shoppen voor Griekenland en de aankomende zomer, omdat mijn andere zomerkleding eigenlijk al te klein was. Ik heb best veel gekocht, niet allemaal in een keer dus vandaar de haul! Van Griekenland ga ik geen shoplog maken, omdat ik maar 2 dingen heb gekocht. Maar die kan ik nog wel kort laten zien in de vlog! Bedankt voor het lezen, en het kijken naar de video! Nog een fijne vakantie, als je nog vakantie hebt. En tot snel doei!

Geen opmerkingen: