zaterdag 17 mei 2014

Greece 14 - foto's

Hoi iedereen, vandaag heb ik een fotoartikel over mijn vakantie in Griekenland, op het eiland Kos! Dus veel plezier!


Deze foto maakte mijn moeder of vader van mijn zusje en mij in de avond. En de achtergrond vond ik echt super gaaf, het leek net alsof het in Calefornia was! Alleen op de foto was het niet zo goed te zien.
 
 
Deze foto vind ik ook best wel gaaf, met de zee als achtergrond!

 
Hier zie je een beetje hoe het resort er uit zag, je ziet bergen op de achtergrond, het hotel, restaurant en het zwembad!
 
 
Deze foto maakte mijn moeder op het strand, en ik vind het echt een mooie foto! (al zeg ik het zelf) Een beetje Tumblr achtig!
 

 Hier zit mijn haar een beetje raar, hahaha.
 
 
 Hier ben ik met mijn zusje in de zee, het water was heel helder die dag! Tja what I can say? We are grazy, but I love you!
 
Bedankt voor het lezen, doei!
 

Geen opmerkingen: