vrijdag 30 mei 2014

Update :)


Hoi lieve lezers!
Ik heb vandaag weer een update artikel voor jullie. Ik ben vandaag lekker vrij, dus kan ik meer bloggen en video's maken!
Het is ook nog is lekker weer, dus zit ik nu heerlijk buiten te bloggen! Verder was vorige week de DYTG 9. En ik kon er niet bij zijn, ik vond het erg jammer :( Ik had jullie allemaal graag willen ontmoeten, al heb ik niet echt veel kijkers, er zijn toch mensen die zich op mijn You-Tube-Kanaal abonneren, en zeggen dat ze m'n video's leuk vinden! En dat maakt me echt heel erg blij, thank you all! Verder, komt er binnenkort waarschijnlijk een OOTD artikel online, (of in video vorm). Wat jullie willen, let me know! Ik heb er pas 2 gemaakt, en ik wil er echt meer gaan maken! En ik ga morgen naar Amsterdam, yaaaay! Ik heb er echt heel veel zin in! En misschien ga ik wel vloggen, maar dat moet ik nog even kijken. Ik ga waarschijnlijk ook naar de Forever 21, dus als jullie aanraders hebben, let me know! Dit was het korte update artikeltje! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en laat je video en blog ideeën achter in de comments, of stuur me eenTweet! Heel erg bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: