vrijdag 23 mei 2014

Favourite songs - at the moment



Hoi iedereen, vandaag laat ik jullie weer mijn favoriete liedjes van het moment zien! Zoals jullie misschien al weten ben ik fan van Justin Bieber. Dus zal ik ook wat liedjes van hem kiezen, maar niet allemaal. Ten eerste dat wordt teveel, en ten tweede niet op elk moment luister ik elk liedje evenveel! Anyway, laten we beginnen!


1. First, All Around The World - Justin Bieber. Dit liedje vind ik echt heel erg leuk, en de clip ook! All Around The World is van het album Believe.

2. As Long As You Love Me - Justin Bieber ft Big Sean. Zowel de normale versie en de acoustische vind ik allebei supermooi! Ik vind het zo'n leuke en mooie tekst. Ik word helemaal happy van dit liedje, ken hem denk ik helemaal uit m'n hoofd. Alleen het rap stuk gaat wel erg snel! En heb hem ook al zo vaak geluisterd, en blijf het liedje zo leuk vinden! I love you so much Justin!

3.Boyfriend (acoustic) - Justin Bieber. Dit vind ik zo mooi gezongen, de originele versie vind ik ook heel leuk. Maar de acoustische toch iets meer!

4. Justin Bieber - Backpack ft Lil Wayne. Dit liedje is van het allernieuwste album van Justin Bieber: Journals! Ik vind het echt een heel leuk nummer, gewoon het ritme. En eigenlijk is dit liedje altijd goed! Maakt niet uit hoe ik me voel. Justin is eigenlijk altijd goed :)

5. En als laatste liedje van Justin Bieber: Pray. En dit vind ik echt zo'n mooi, maar ook zo'n zielig liedje, vooral de clip. Ik krijg echt tranen in m'n ogen als ik dit liedje luister, en de clip bekijk.

6. Neon Lights - Demi Lovato. Dit liedje heb ik echt heel vaak gedraaid, en toen ik hem voor het eerst luisterde was ik gelijk verliefd op dit liedje!

7. Read all about it - Emeli Sande. Dit vind ik zo'n mooi liedje, ik vind het heel erg mooi gezongen en mooie tekst! Als ik een beetje verdrietig ben, luister ik dit liedje vaak!

8. Naturally - Selena Gomez & The Scene. I love you Selena!

9. You're The Reason - Victoria Justice (acoustic version). Deze videoclip vind ik zooo mooi! En ook mooi gezongen!

10. Little Mix - Wings. Dit vind ik echt een leuk nummer!
11. Bastille - Pompeii. Dit liedje is al wat ouder, andere liedjes die ik hier heb laten zien ook. Maar dit liedje vind ik echt op een hele aparte, leuke manier gezongen!
12. Auburn: La, La, La.  Ik vind haar echt een hele leuke zangeres! En heb haar laatst ontdekt. All About Him en Perfect Two vind ik ook hele leuke liedjes! En dit liedje ook!

13. Ke$ha - Grazy Kids ft will.i.am. Dit liedje had ik toenet ook steeds in m'n hoofd! De clip vind ik wat apart. Maar het gaat om het liedje!

En dit waren alle liedjes! Hopelijk vonden jullie het leuk. Weet jij nog leuke liedjes? Laat ze dan gerust achter in de reacties! Heel erg bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: