dinsdag 29 april 2014

Vakantie - update :)


Hoi iedereen, vandaag heb ik een update artikel voor jullie. Dat doe ik wel vaker, en dat vind ik ook wel handig, leuk en belangrijk! So let's begin!


Als eerste wil ik even zeggen dat ik vakantie heb, dat heb ik eigenlijk ook al in mijn vorige artikel verteld, maarja. En dat betekend: meer bloggen en filmen! Althans ik ga donderdag naar Griekenland, dus kan ik daar denk ik niet bloggen :( Maar wel vloggen, als jullie dat leuk vinden :) Ik blijf er voor een weekje, dus heb ik het laatste weekend nog!

Verder wil ik vragen wat voor artikelen jullie het leukste vinden! Reviews, updates, OOTD's (die ik maar 2 heb gemaakt, maar wel meer wil maken! Of misschien DIY's let me know! In de comments of via Twitter! Dat zou ik heel erg leuk vinden en ook nog is handig :)

Ik wens jullie nog een fijne vakantie, met hopelijk mooi weer! :)

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Bedankt voor het lezen guys :)

1 opmerking:

Anoniem zei

ja ik vind OOTD's wel heel leuk misschien kun je die meer plaatsen