woensdag 16 april 2014

My life in pictures - april 2014

                     Hi everyone, vandaag laat ik weer wat foto's zien!  Dit keer van april. Enjoy!

 
Dit is een foto met mijn beste vriendin, die een andere vriendin van ons maakte. En deze foto is al een tijdje geleden genomen!

 

 Deze selfie heb ik vorige week, of deze week genomen. Dat weet ik niet meer precies. Het effect komt van de app: Retrica. En ze maken me foto's echt veel mooier! De app is echt heel fijn, en gratis. Volgensmij alleen voor apple maar dat weet ik niet zeker!
 
 
 Vrijdag was ik bij mijn beste vriendin Janna, en we hadden echt veel foto's gemaakt. Het was echt heel gezellig, en we hebben veel gelachen!
 

 Tja, what I can say? I like being grazy :)

 
Deze foto maakte ik gisteren met de app: Retrica, again! En de hartjes komen van Bokehpic. Ik heb deze foto ook op insta gezet! Mijn insta: alinaschilthuizen. Ik zou het leuk vinden als je me zou volgen!

 
 
Dit was vandaag met mijn beste vriendinnen! We gingen foto's maken op de trampoline, het was super gezellig!
 
Dit was mijn artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je mij op You-Tube volgt, er komt snel weer een nieuwe video! Het spijt me dat het zo lang duurt, maar ik heb het heel erg druk! Heel erg bedankt voor het lezen, doei!
 
 En heel erg bedankt voor de pagina views! Ik heb er al weer bijna 4000, ik kan het nog steeds niet helemaal beseffen! Heel erg bedankt allemaal!

Geen opmerkingen: