zaterdag 19 april 2014

Review: The Body Shop - mango scrub en chocomania scrub


Hoi iedereen, eindelijk heb ik weer een review voor jullie! Het is echt lang geleden, maar bij deze heb ik weer een review voor jullie! En dit keer review ik 2 scrubs van The Body Shop!


Dit zijn 2 body scrubs, eentje is met mango geur. Waarvan ik de naam niet precies weet, ik dacht mangue of zo. En de tweede is met een heerlijke chocolade geur. Die chocomania heet!




Als eerste de mango body scrub, ik vind deze echt heerlijk. Hij is super lekker voor de zomer of de lente. En ik heb hem al best vaak gebruikt! De scrub is echt heel verzorgend, hij laat echt een verzorgend laagje achter. En de scrub is niet te grof, ik vind hem precies goed. En de geur blijft ook heel erg lang hangen! Hij is redelijk zuinig in gebruik. En ik heb de 100 ml. En die kost 7,50. Voor 200 ml betaal je 2 keer zoveel dus 15,00! Ik raad deze zeker aan, vooral de kleine potjes zijn erg handig!



 Als laatste de chocolade body scrub: chocomania. Die ik ook heel erg fijn vind, en ook heel erg lekker vind ruiken! Deze is ietjes meer voor de herfst en winter geschikt denk ik. Maar ik gebruik hem nu ook gewoon! En ook deze is heel erg verzorgend. En ik heb beide scrubs gekregen, de prijs van de mango scrub kon ik wel vinden. Alleen van de chocomania scrub weet ik dat niet. Maar ik denk gewoon dezelfde prijs!

Dit was het artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik vond het in ieder geval weer heel erg leuk om iets te reviewen voor jullie! Heel erg bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: