zaterdag 28 december 2013

My life in pictures - december 2013

Hoi iedereen, vandaag heb ik weer een fotoartikel voor jullie! Dus ja let's begin! 
Ongeveer een weekje terug, op een zondag ging ik met een vriendin naar de Hunger games catching fire! De film was echt super! En daarna hebben we nog gezellig samen gegeten. Het was echt super gezellig! 

Ik maakte deze foto met mijn zusje. Op webcamtoy.nl ik vind dit effect super mooi! 

Vorige week vrijdag had ik een kerstsurprise met een paar vriendinnen, bij Jill! Het was super gezellig. 

De dag erna, vloog ik naar Oekraïne! 

Ik ging de stad in met m'n ouders, en ging een winkel binnen. En zag deze kerstman, en ik moest met hem op de foto! 

Hier ben ik weer met mijn zusje, en dit was op eerste kerstdag! Ik zette deze foto ook op Instagram: alinaschilthuizen 

Dit was mijn artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wel met veel effecten over foto's, maar dat vind ik gewoon leuk! Bedankt voor het lezen, doei! 





Geen opmerkingen: