maandag 16 december 2013

Klets artikel!

Hoi iedereen, vandaag heb ik weer een artikel voor jullie. Een kletsartikel! Dat leek me wel leuk! En ik typ dit vanaf mijn luie bed, want ik ben ziek :( dus dat is wat minder. Maar goed. Het is bijna vakantie en ik heb der super veel zin in, want ik ga naar Oekraïne en Kerst komt er aan! Gisteren ben ik naar de film geweest met een vriendin die ik best wel lang niet meer gezien had. En we zijn naar de Hunger Games Catching Fire geweest! Ik vond het echt een super gave film, gave effecten en gave shots! Zeker een aanrader! Hij duurt wel vrij lang, langer dan 2,5 uur. En hij begon om 16:30 met 10 min pauze erbij! Dus was ie rond 19:00 afgelopen. Dus dat was al best wel laat, en we moesten nog eten. Dus gingen we lekker in de bios eten, nou ja een restaurantje in de bios. (Eet café) bommelbeer volgens mij zoiets. (BB) En het was echt super gezellig! En toen was ik rond 20:30 thuis. Ik was die dag al een beetje ziekjes, maar ik wilde toch gaan, omdat ik en Charlotte elkaar zolang niet meer hadden gezien. Ik heb zoals je misschien al weet, een YouTube kanaal. Ik had er al een, maar nog zonder video's. Nu staan er al 2 video's online: een tag en een korte kerstvideo! Dus neem zeker een kijkje. En abonneer je op mijn kanaal: lini schilthuiz. Dat zou ik echt super vinden, en kun je ook suggesties achter laten voor video's. Tags, favorieten, kletsfilmpjes. Wat jullie willen! Dus abonneer je, dat zou ik echt heel erg leuk vinden! En reacties kun je ook gewoon achter laten in de comments op YouTube! Dit was een beetje een update/kletsartikel. Hopelijk vonden jullie het leuk, ik had dit ook in video vorm kunnen doen, maar ik ben ziek dus schrijven was iets handiger. Heel erg bedankt voor het lezen, doei! 

Geen opmerkingen: