zaterdag 7 december 2013

Tumblr

                                          
                                           Hoi iedereen. Vandaag weer een nieuw artikel!


Tumblr, je kent het waarschijnlijk wel? Ik maakte het vandaag aan, nou ja eigenlijk niet vandaag. Al eerder alleen het werkte niet op de tablet. Maar op mijn telefoon wel! Ik vind het nu al super leuk! Het is een beetje een mix van Twitter Instagram en We Heart It! Super leuk. Ik wilde gewoon heel graag weer iets nieuws proberen, want Twitter heb ik al langer dan een jaar. En Insta misschien een half jaar. En het wordt op den duur toch minder leuk vind ik. Maar toch Twitter en Instagram blijven leuk! Op Tumblr, kun je foto's plaatsen, teksten, audio's enz. Hebben jullie ook Tumblr? Laat het me weten! Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen: