vrijdag 20 december 2013

2013

2013, wat ben je snel voorbij gevlogen, pfff. Het is nog geen 2014, maar ik moet me wel beseffen dat dat wel bijna zo is.
Ik vond 2013 een leuk jaar, ik heb veel leuke dingen gedaan. Maar ook een jaar met grote veranderingen, nieuwe dingen en ook minder leuke dingen. Een van die grote veranderingen is dat ik naar de middelbare school ging, ik vond de eerste schooldag best wel spannend. Daar heb ik ook een artikel over geschreven. Ik ben wel echt super blij dat ik het TheresiaLyceum gekozen heb! Ik heb super leuke mensen ontmoet, en al veel geleerd! Ten tweede ben ik in de zomer van 2013 dit blog begonnen! Dat vond ik eerst ook nog best wel spannend. Maar ben nu echt super blij dat ik ermee begonnen ben! En de laatste grote verandering: dat ik begonnen ben met You-Tube filmpjes maken. Ik vond het al hartstikke leuk, en deed het stiekem al een jaartje of zo. Maar ik durfde het niet op You-Tube te zetten. Maar nu heb ik het toch gedaan, en ben ik er super blij mee! Abonneer je zeker op mijn kanaal: http://www.youtube.com/channel/UC58ca38vxsoZa8D6MmAFM-A  want, ik heb de abonnees hard nodig! Ik zal het super vinden, als je zou abonneren! Er komt waarschijnlijk elke week sowieso een video online, en soms misschien iets meer! Ik ben heel de kerstvakantie in Oekraïne, dus ik moet nog even kijken of ik dan kan uploaden. Maar vandaag zet ik waarschijnlijk de what's on my Ipod tag online! Dus neem zeker een kijkje! Dit was mijn artikel over 2013, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Een fijne Kerst, en een gelukkig nieuw jaar! Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: