zaterdag 11 januari 2014

#update

Hoi iedereen, sorry dat ik eventjes afwezig was. Maar ik was in Oekraïne! Zoals ik al vertelde in een vorig artikel.


 Ik kon wel artikels maken, alleen dan via mijn Ipod, en dat is aan de ene kant wel handig want je kunt heel snel artikels online zetten! Maar je kunt het niet echt goed bewerken enzo, je kunt de lettertypes niet aanpassen, de foto grote of meer lezen in voeren. Dus daarom heb ik het ook niet elke keer zo gedaan, omdat het er anders niet zo mooi uitziet. Ik ga die artikels ook even verbeteren! Verder wens ik jullie natuurlijk nog een ontzettend gelukkig nieuw jaar! Verder zal ik het leuk vinden als je zou abonneren op mijn YouTube-Kanaal: linischilthuiz, en me zou willen volgen op instagram! alinaschilthuizen. Twitter heb ik ook, maar daar ben ik privé op.

Ik keek even door mijn statistieken heen, en oh wat zijn er veel views! Het is misschien niet zo heel veel, maar ik heb al meer dan 2000 paginaweergaven! Heel erg bedankt daar voor!
Bedankt voor het lezen, van deze update abonneer je op mijn You-Tubekanaal en tot snel doei!

Geen opmerkingen: