zaterdag 27 juli 2013

Lipglossjes van Victoria's Secret!

Al best wel lang wilde ik iets hebben van Victoria's Secret, en nu heb ik er iets van, 2 lipglossjes! Ik vind ze heel erg mooi, en ze ruiken ook zo lekker! De bruine variant is cocoalicious, en die ruikt heerlijk naar chocolade... En de gele variant is Twisted Citrus, en ruikt super lekker naar citrus. De cocoalicious lijkt wat bruin op je lippen, maar dat is het niet. Het is gewoon een hele mooie kleur. En als je zin hebt in chocolade is deze lipgloss perfect. De lipglossjes blijven ook lang zitten, dus dat is ook fijn! Verder weet ik niet of ze in Nederland te koop zijn, omdat deze uit Curaçao komen. Maar misschien op de website van Victoria's Secret of in een Victoria's Secret Store. De prijs was 8$ per stuk, dus ongeveer 6,03 in Euro's. Ik hoop dat jullie mijn artikel leuk vonden, en tot snel weer doei! P.s morgen komt er misschien een Outfit of the day artikel online, dus houd mijn blog in de gaten!








 






Geen opmerkingen: