zondag 28 juli 2013

Outfit of the day

Gisteren vertelde ik jullie op mijn Victoria's Secret artikel, dat ik een outfit of the day artikel zou maken. Dus dat heb ik vandaag voor jullie gedaan, in deze outfit of the day komen veel verschillende merken of winkels voorbij, dus misschien zit er wel iets leuks voor jou tussen.


Als eerste heb ik dit topje van outfitters nation, ik vind hem echt super leuk. Het is een grijze top met de tekst Los Angels erop! Aan de achterkant zit een rits en die heeft een kleurtje in het neon geel. Dat vind ik ook zo leuk aan deze top, het geeft toch iets extra's. Ik heb hem op het internet gekocht in de sale, maar de prijs weet ik niet meer :(


 Als 2e heb ik dit korte broekje van de Zara! Hij is geel, en ik vind hem echt heel erg leuk. Er zat eerst ook een soort van stoffen bloemen riem bij, maar die heb ik er gewoon afgeknipt, omdat ik dat niet zo mooi vond. Maar voor de rest vind ik het een leuk broekje! Deze kocht ik volgensmij ook in de sale, alleen hiervan weet ik de prijs ook niet meer.
 

Dan heb ik deze neon slippers van Mayke! Dat is een super leuke schoenenwinkel in Oisterwijk, met veel bekende merken. Soms wel wat prijzig, maar ze hebben ook vaak sale, en dan kun je echt veel leuke dingen vinden. Deze slippers zijn van het merk tkees, verder kende ik het merk niet, maar ik vond deze slippers wel heel mooi. Ik heb ze ook in het grijs, en die zijn makkelijker te combineren. Maar deze kleurrijke versie vind ik wel veel vrolijker! Oh, en trouwens wil je je afvragen welke nagellak ik op heb, het is een rood lakje van de Etos. En tot slot de  prijs van deze slippers was: afgeprijsd van 59,95 naar 40,00!


 Dan de oorbellen of the day, vandaag heb ik deze roze snorretjes in, ik vind ze echt heel erg leuk! Omdat het snorretjes oorbellen zijn, en omdat ze roze zijn. Ik heb ze ook al veel gedragen. Ze komen van de DA en waren 3 of 4 euro.


En dan als laatste deze armbandjes, allebei gekregen van 2 vriendinnen. Eentje is gevlochten, en de andere is met allemaal leuke roze peace tekentjes. En ze komen allebei uit Spanje. :)

Heb je nog een vraag of wil je nog iets weten? Laat het achter bij de reacties! Bedankt voor het lezen, doei!

Geen opmerkingen: