maandag 29 juli 2013

Schoenen van Mayke

Vandaag kocht ik deze super toffe schoenen bij Mayke, de winkel waar ik mijn tkees slippers ook kocht. Ik vind deze gympen echt heel leuk en gaaf, vooral met de mooie roze kleur, en de studs. De schoenen zijn van het merk gienchi. Mayke zit in Oisterwijk, als je ooit in Oisterwijk zou komen, neem er een kijkje want het is echt een leuke winkel! Wel wat prijzig zoals ik al zei in mijn outfit of the day artikel, maar ze hebben vaak echt veel korting! En nu dus ook, en heb ik deze schoenen ook in de sale gekocht. Ze waren eerst 279,00 toen naar 149,00, en nu voor 74,50! Dus dat is een hele goede deal, vind ik. Deze schoenen hadden ze ook nog in het lichtblauw en die vond ik ook heel mooi, maar uiteindelijk heb ik voor de roze gekozen. Omdat ik toch wat meer roze kleren heb dan licht blauw, dus vandaar. Dit was mijn artikel over mijn nieuwe schoenen, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik zal ook nog even de link van de website van de winkel neerzetten. En als je nog vragen hebt laat het gerust achter bij de reacties! Bedankt voor het lezen en tot snel weer! P.s zoals jullie misschien al gemerkt hebben plaats ik elke dag 1 artikel op mijn blog. Dat wil ik graag ook zo houden. Misschien komen er soms 2 artikels online, maar dat moet ik nog even kijken! De link van de website:  http://www.mayke.com/ 

















Geen opmerkingen: