zondag 2 februari 2014

Victoria's Secret body mists


Hoi iedereen. Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie, en dit keer ga ik weer wat reviewen voor jullie! Eindelijk, dat was al best lang geleden! Nou vandaag review ik body mists van Victoria's Secret!


Ik ben er echt super blij mee. En heb ze nu al een tijdje, en kan ze nu eindelijk reviewen, voor jullie. Maar goed, ik kocht ze toen ik terug kwam uit Oekraïne. Op Schiphol! En ze hebben er echt heel erg veel. Ik en mijn moeder gaan waarschijnlijk nog een keer naar Schiphol, om naar de Victoria's Secret te gaan! Hij zit voor de douane, dus iedereen kan er gewoon naar binnen, als ik het zo goed zeg haha!

Ik kocht een pakket met 5 verschillende body mists erin! En normaal kost een body mist iets van 12,00 euro. Ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel ml er in zit. Maar wel meer dan 100 denk ik. Maar goed, ik kocht een pakket, met 5 geurtjes er in. Ieder gevuld met 60 ml. En dat kostten 19,95! En eigenlijk is dit dan veel voordeliger. En je hebt meer mists! Ik heb ze allemaal ook gewoon kunnen ruiken, want er waren ook testers! Ze ruiken allemaal heel erg lekker, lekker zoet!
 
En ik vind body mists/splashes heel erg fijn. Omdat het lichter dan een parfum is. En het is bijvoorbeeld heel erg geschikt als je naar het strand gaat, of gaat sporten, of misschien een dagje thuis blijft. Of als je een beetje brak bent.


 Dit is ook een van mijn grote favorieten, heel lekker zoet! Mango temptation!

 




 
 Dit is een van mijn grote favorieten, deze mist ruikt naar kokos, mm lekker! Maar ik vind ze allemaal echt super lekker, en de geur blijft ook nog best wel lang hangen, voor een body mist!
 
Dit was mijn artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Bedankt voor het kijken, en tot snel doei!

Geen opmerkingen: