donderdag 20 februari 2014

Meer dan 3000 pagina weergaven!



Woohooo meer dan 3000 pagina weergaven! Ik ben jullie ten eerste heel erg dankbaar! En ik kan me herinneren dat doen ik een artikel maakte over dat ik 2000 pagina weergaven had, niet zo heel lang geleden was!
Nog steeds vind ik bloggen hartstikke leuk, maar soms kan ik de tijd moeilijk vinden! Ik probeer mijn best te doen, en in de vakanties komen er ook meer artikelen, en als je mij op You-Tube volgt, komen daar ook meer video's! Mijn kanaal: lini schilthuiz 
Toenet keek ik even door mijn pagina weergaven van de artikelen en het viel me op dat het artikel: December meer dan 100 keer bekeken/gelezen is! En dat vind ik best wel veel, ook vergeleken met mijn andere artikelen! En ook 3000 pagina weergaven is nog niet super veel, want ik blog al wel een tijdje! Sinds de zomervakantie! Verder vind ik het ook echt heel leuk en bijzonder dat mensen uit andere landen op mijn blog kijken! Maar dit was mijn artikel, het was een best kort artikel maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden! Heel erg bedankt voor het lezen van al mijn artikelen en tot snel doei!

Geen opmerkingen: