zaterdag 25 januari 2014

Wanneer artikelen op deze blog?

                               
                                  Hoi iedereen. Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie.
Misschien zijn sommige mensen benieuwd wanneer er eigenlijk altijd een artikel online komt? Toen ik in de zomervakantie begon met bloggen, plaatste ik eigenlijk elke dag een artikel online. Dat kwam omdat ik toen gewoon elke dag de tijd had, en niet naar school hoefde. Daarna toen ik weer naar school moest, werd het ongeveer om de dag. En in de herfstvakantie heb ik volgens mij weer meer artikels gemaakt. En toen werd het weer minder, omdat ik het druk had met school! Dus waren het soms maar 2 artikelen, of 1 artikel per week. En ik vond dat wel echt weining. Ik probeer zoveel mogelijk artikels online te zetten, maar het lukt niet altijd want het kost veel tijd! Maar ik wil jullie wel vertellen op welke dag/dagen een artikel online komt. Ik kan niks beloven. Maar ik denk dat ik op die dagen tijd heb. Mijn vaste dag wordt denk ik zaterdag, en dan kan ik zondag er ook nog wel bij voegen! En misschien vrijdag ook nog. Maar laten we zeggen dat het op zaterdag zal zijn! In de vakanties wil ik ook meer artikels gaan maken! Ik heb binnekort carnavalsvakantie voor een weekje! En ik weet niet of we ergens heen gaan of niet. Maar als ik gewoon thuis blijf, zal ik mijn best doen meer artikels te maken. En of vooruit te werken. Ik zal het ook leuk vinden, als je me zou volgen op You-Tube. Daar komt op zaterdag altijd/meestal een video online! En ik noem deze dag: saturlina! Haha dat verzon ik toenet gewoon ter plekken. Want op zaterdag blog ik en maak ik video's vandaar! mijn You-Tube: lini schilthuiz  Bedankt voor het lezen, en tot snel doei!

Geen opmerkingen: