maandag 14 juli 2014

Video - vlog van vorige week + korte update :)


Hoi iedereen! Het is vakantieeee, eindelijk! Ik ben zooo blij dat het vakantie is. Wel jammer dat ik de mensen uit m'n klas minder/niet meer zie deze vakantie.

 Maar ik vind het zo heerlijk om vakantie te hebben. Eindelijk hoef ik niet aan school te denken. Ook al had ik kerstvakantie of zo, moest ik toch nog leren of huiswerk maken. Maar nu niet! En ik heb ook weer een video voor jullie, weer met een week vertraging sorry daarvoor. Maar in die video zeg ik ook dat ik meer wil gaan filmen en bloggen! En dat ga ik ook zeker doen. Ik ga wel over 2 dagen naar ItaliĆ«, dus kan ik daar waarschijnlijk niets uploaden. Maar wel filmen! Dus, en ik heb vandaag ook een leuke video gefilmd, die morgen waarschijnlijk online komt. En ik blijf 3,5 week in ItaliĆ«, dus horen jullie waarschijnlijk best lang niets van mij. Maar als ik thuis ben, heb ik volgens mij nog 2 weken vakantie. Dus kunnen jullie weer volop van mijn artikelen en video's genieten. Heel misschien upload en blog ik nog wat. Als ik goed internet heb, maar ik kan niets beloven. En de kwaliteit zou dan ook niet zo goed zijn, want ik neem waarschijnlijk m'n laptop niet mee.



Heel erg bedankt voor het lezen en voor het kijken van m'n video, en een hele fijne vakantie, doei!

Geen opmerkingen: