zondag 6 juli 2014

Sorry!

Hoi iedereen. Sorry voor mijn afwezigheid, ik heb echt heel lang niets gepost! En dat komt vooral door mijn computer, en een beetje door school. Maar door mijn computer omdat ie steeds vastloopt. Maar ik ga er een virusscanner op zetten. En ik heb nu VAKANTIEEE! Nou ja, nog niet officieel, ik heb nog een sportdag en ik moet m'n rapport nog ophalen! Maar nu kan ik eindelijk meer bloggen en video's maken!



 Ik zal mijn laatste YouTube video, hier ook nog bij zetten. En vandaag heb ik ook weer iets geĆ¼pload. Alleen dat zet ik morgen wel op m'n blog! Verder wil ik zeggen hoe bizar ik het vind hoe snel dit schooljaar voorbij is gegaan. En ik blog gewoon bijna een jaar, dat vind ik echt bizar lang. Nou ja het is niet lang, maar ik kan het gewoon niet geloven dat ik al bijna een jaar blog. En op het begin blogde ik echt elke dag, en nu steeds minder. En dat kwam door school, of ik had geen inspiratie. Dat soort dingen. En ik wil er nu echt voor gaan, om veel te bloggen en video's te maken. Want dit is hetgene want me happy maakt. En eigenlijk doe ik niets lievers dan dit. Nou ja afspreken met vriendinnen bijvoorbeeld vind ik ook leuk. Maar dit ook. En ik vind het zo zonde dat ik er soms gewoon te weinig voor doe. En, ik heb niet zoveel abonnees. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zo weinig post, en de kwaliteit misschien verbeterd kan worden. Maar weetje je moet ergens beginnen, anders kom je nergens. En mij maakt het niet uit hoeveel abonnees ik heb, anders was ik er al lang mee gestopt. Het gaat erom dat je iets leuk vind, en het daarom doet.

En als je het leuk vind om video's te maken, doe het dan gewoon! Ik twijfelde eerst ook, maar na de hand was ik heel erg blij dat ik het gedaan heb. En er zijn altijd wel mensen die het raar vinden ofzo. Ik heb nooit echt haat reactie's gekregen. Maar wel mensen die het een beetje raar vonden ofzo. En dat is niet zo leuk, maar ik had er gewoon scheit aan en ging door. Je moet niet doen wat andere mensen willen wat jij doet. Doe wat jou gelukkig maakt! Als ik een lang artikel heb geschreven, of een leuke video heb gemaakt, dan heb ik echt een goed gevoel. Dan ben ik trots op mezelf dat ik dat heb gedaan. Dus dit wilde ik even zeggen! Als je wilt beginnen, wees niet bang. Je moet doen wat jij wil!!!

Verder zoals ik al zei wil ik meer video's gaan maken, en meer gaan bloggen. Dat zeg ik elke keer. Ik beloof niets, maar ik zal heel erg hard mijn best doen!



Heel erg bedankt voor het lezen, doeeeei!

Geen opmerkingen: